Perkhidmatan Pemasangan Blog Shopping Cart


Perkhidmatan Pemasangan Blog Shopping Cart. Shopping Cart  atau 'bakul pembelian' selalunya dibina menggunakan website. Shopping cart berfungsi memudahkan pembeli memilih barangan selain urusan pembelian dan pembayaran. Memiliki kedai shopping cart tentunya akan lebih mempopularkan perniagaan anda, selain kerja-kerja promosi yang minima.

Walaupun website lebih advance berbanding blog, tetapi ianya kurang sesuai terutama kepada para peniaga kecil, kenapa?
  • Pembuatan yang sofistikated - upah yang mahal untuk membina dan maintanen
  • Memerlukan pembelian hosting dan domain yang memakan kos tahunan antara RM120 hingga ribuan ringgit
Sebagai penyelesaiannya, anda boleh menggunakan blogspot yang boleh didapati secara percuma. Bagaimanapun untuk setup sebuah blog jenis shopping cart adalah sesuatu yang agak sukar, memerlukan kemahiran teknikal yang tinggi. Tak mengapa, saya menawarkan pembuatan blog shopping cart yang cukup murah disamping memastikan anda boleh melakukan maintannance sendiri seperti menambah/edit produk ke dalam blog shopping cart anda.

Pada masa ini saya menawarkan harga cuma RM100  (berbanding harga biasa antara RM250 - RM500) untuk upah setup blog shopping cart anda, meliputi:
  1. Membuat akaun gmail
  2. Membina fan page facebook
  3. Design blog
  4. Memasukkan 10 produk permulaan
  5. Widget Statistik Pengunjung
  6. Chat box
  7. Borang tempahan
  8. Tutorial membuat posting (memasukkan produk)
  9. Tutorial dan software membuat gambar.
Harga ini adalah untuk masa terhad. Saya akan menaikkan harga ini pada bila-bila masa. Cepat rebut peluang keemasan ini.

Sila ke link berikut untuk melihat blog contoh KLIK

Untuk menempah anda cuma perlu membayar pendahuluan RM20, selebihnya RM80 dibayar setelah blog shopping cart anda disiapkan. Jika berminat, sila WhatsApp 01119979316


0 ulasan:

Catat Ulasan